آرزوها
آرزوها



امشب تمام دنیا را از یاد خواهیم برد و با یکدیگر شب را به صبح خواهیم رساند

چشمانت در برابر من خواهند بود و آن قدر می رقصیم تا شب به مرز دیوانگی برسد

به من می گویی که من را بسیار دوست داری و در کنار من بمان ای نازنین

می خواهم که در کنارت زندگی همراه با عشق دیوانه وار تو داشته باشم

ای وای هر اتفاقی که می خواهد بیفتد

هیچ شخصی در زندگیش همچون شبی را به چشم ندیده است

امشب زیباترین شبها می باشد ، قلبم در آتش عشق قرار گرفته است

من را در کنار خودت برقصان

اجازه بده که زندگیم را همراه با تو سپری کنم

هر حرفی از تو باعث دوباره متولد شدن من می شود

و هنگامیکه آن را می گویی شادی وجودم را فرا می گیرد

..

شاعر : ترجمۀ شعر عربی شو بده یصیر

خواننده : میریام فارس

تقدیم به ملکۀ احساسم پروانۀ عزیزم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در یک شنبه 1 ارديبهشت 1390برچسب:, ساعت 22:38 توسط افشین - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar